Här är vinnarna av priset Guld-M

Uppsalas bästa insatser i kommunikation har utsetts.

Årets vinnare av priset Guld-M, som uppmärksammar Uppsalas bästa kommunikationsinsatser.

Årets vinnare av priset Guld-M, som uppmärksammar Uppsalas bästa kommunikationsinsatser.

Foto: Privat bild

Uppsala kommun2020-03-12 22:18

Priset arrangeras av Marknadsföreningen i Uppsala. Under torsdagen delades flera priser ut för att uppmärksamma Uppsalas bästa kommunikationsinsatser 2019. 

Årets Design: Elitidrott Uppsala. Beställare: Destination Uppsala. Skapad av Matador Kommunikation.

Årets Kampanj: Friskis och Svettis Uppsala. Beställare: Friskis och Svettis. Skapad av To be Frank.

Årets Byrå: Gistvall Holm.

Årets Hållbara: Käppala. Beställare: Käppalaförbundet. Skapad av Matador Kommunikation.

Årets Digitala Lösning: #ALMI25. Beställare: Almi Uppsala. Skapad av Almi Uppsala och UNT.

Årets Rörliga: Framtidens miljöhjältar. Beställare: Accigo. Skapad av Zellout.

Årets Cajsa Warg: Roligaste Inbjudan. Skapad av: Go Adventure.

Årets Marknadsförare: Ywonne Bölja, Almi Uppsala.

Karta: Upsala Nya Tidning Distribution AB
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!