Uppsalaföretagets vd ger sig in i bokbranschen

Uppsalabon Tommy Lindgren är inte bara vd på kommunikationsbyrån Zellout. Nu har han även gett sig in i bokbranschen.

Tommy Lindgren är vd på kommunikationsbyrån Zellout. Nu är han även aktuell med boken ”Bästa Modellen2".

Tommy Lindgren är vd på kommunikationsbyrån Zellout. Nu är han även aktuell med boken ”Bästa Modellen2".

Foto: Nina Leijonhufvud/UNT-arkiv

Ekonomi2020-07-12 08:17

Det handlar om boken ”Bästa Modellen2” som är skriven av författaren och föreläsaren Charlotta Rydholm. Tommy Lindgren har varit redaktör samt skrivit förordet och ett av kapitlen. Zellout har även formgivit boken.

– Det är ett samarbete mellan oss, men det är Charlottas idé och en uppföljare till hennes första bok om det här, säger han.

Projektet är det första av det här slaget för kommunikationsprofilen.

– Jag har ju skrivit mycket själv och sommarvikarierat som sportredigerare, men att jobba med en bok är första gången. Jag visste inte hur mycket tid det här skulle ta, fortsätter Tommy Lindgren.

Bästa Modellen2 innehåller 27 olika modeller när det gäller förändringsarbete.

Karta: Zellout AB
Så jobbar vi med nyheter  Läs mer här!